wtorek, 16 października 2012

Ozdoby świąteczne

Witam serdecznie.
Chciałabym zaprezentować kolejne moje wyroby tym razem z kolekcji bożonarodzeniowej.
Serwetki gwiazdki wykonane z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5.






Małe serwetki gwiazdki wykonane z kordonka  Stokrotka, szydełkiem 1,25.



Ozdoby nadające się do powieszenia na ścianie lub oknie.
Gwiazdka w okręgu plastikowym wykonana z kordonka Stokrotka, szydełkiem 1,25.


Gwiazda Betlejemska w okręgu plastikowym wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5.


Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny na moim blogu, za miłe słowa i witam serdecznie nowych obserwatorów. Pozdrawiam.

29 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby, gwiazda bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gwiazdki :) Będą ładnie się prezentować i na oknie i na choince.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki zwłaszcza te małe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda!! Czy ja mogłabym uśmiechnąć się po wzór na te małe serweteczki,one są urocze ;) mój adres

    kasiasulinska@poczta.fm

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby.Zarówno te do zawieszenia na choince jak i te do okna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki:) Zawsze bardzo podoba mi się wzór ananasowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki i gwiazdki i te małe ananaskowe:)
    Pozdrawiam:)

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby :-)
    Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ananaski. Bardzo ładne gwiazdeczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa.
    Tobie również talentu nie brakuje. :)
    Patrząc na te gwiazdki aż chce się już świąt. ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześnie zaczęłaś robić ozdoby świąteczne, bez pośpiechu to są wypracowane i śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne ;D
    szczególnie ta na kółku :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://sabciahandmade.blogspot.com/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację czas zacząć -robisz świetną robotę.
    Osobiście podoba mi się najbardziej Gwiazda w kółeczku.
    Dla odpoczynku możesz wstąpić do mnie Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie niezwykle urokliwe. Gwiazdę betlejemską szczególnie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jakie one śliczne! Padłam z zachwytu! A jeszcze zrób czerwoną gwiazdę betlejemską i mnie masz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kolekcja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko zobaczyłam twoje gwiazdki zaczełam szukać wzorów , Śliczne ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne gwiazdeczki, te do powieszenia najpiękniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne świąteczne serweteczki-gwiazdeczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. WITAM CIĘ - TWOJE DZIEŁA BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ .
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. WITAM...TO PRAWDZIWE DZIEŁA SZTUKI.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogłabym prosić panią o wzór na tę białą gwiazdkę na kółku? Proszę wysłać na mail o.majewska2000@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam!Czy mogłabym prosić Panią o wzór na tę białą gwiazdkę w ananaski.Zrobiłabym kilka na kiermasz świąteczny dla dzieci Pozdrawiam
    aniaimarek@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. witam. czy mogę prosić o schemat gwiazdki w kółku i gwiazdy betlejemskiej? Są przepiękne! pozdrawiam
    anna_dj@interia.pl

    OdpowiedzUsuń